Tjoo

Tjena tjena Idag har jag varit med Pappa, Eva(pappas halvsyster), Fia(min kusin), Lotta(pappas syster), Stefan(pappas brorsa), Rosa(pappas syster),Farmor, Sussi ( Stefans fru), Monica( min kusin ) .. känns som jag glömt nån men tror inte det.Det var roligt ;D vi åt skitgod mat och satt och snacka lite skit,  och så spela vi kubb och badminton , dt var kul (: . Lotta och hennes dootter Fia, dem har 9 katter, fatta NIO?! och jag tyckte tre var mycket :P. Och så har dem 2 hundar också :) sen gick vi hem jag och pappa, men pappa mötte bengan så dem gick till ullis och drack öl, så då ville jag hem och fick nyckeln, första gången för mej att öppna dörrn här hos pappa så det tog ju 20min minst ! och självklart var man ju pissnödig  så man höll på att göra ner sig i trappen. stod  säkert nån och tittade på mig i kikhålet och garvade när jag stod där och hoppa och höll på haha :P aja orkar inte skriva mer

xoxo Ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0