Sådär

Har inte skrivit på länge, spelar väl inte så stor roll, tror inte så många läser min blogg men iallafall har jag inte haft tid för jag har varit hos pappa sen i onsdags, då jag sov över och sen åkte vi till Ikea, tog en j-vla tid att komma dit eftersom bussarna inte gick. Dem gick bara på morgonen och efter klockan 3. och vi kom dit.. kvart över elva eller något sånt. Vi kom fram till Ikea hm.. kanske halv 1 och var där till tre . Sen skulle jag dra vagnen med min säng, en vacker syn haha not. Fast den var lätt och vi tog hemkörning, så grejerna kom vid 6 tror jag. Då fick bengan och pappa bära, haha jag satt och titta på :P (A) . Fick bära en sak. en barstol typ :P sen på kvällen fick jag åka hem till mamma och sova där även om min säng var uppställd osv, för att pappa ville röjja upp osv i mitt rum innan jag började ta dit mina grejer och sånt .
Så idag ska pappa ändra i mitt rum, ta bort vissa saker och ställa dit nya, sen ska jag dit på eftermiddagen, mamma skjutsar ner mig med mina kläder, tre väskor haha, inte så mycket tycker jag ändå :P aja nu ska jag gå och äta frukost, kanske skriver mer sen, eller hos pappa. :)


xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0