miss you




ÄlsklingsTussen, Har haft dej sen jag var ungefär 10 år gammal, älskar dig mer än allt, du finns alltid där, och du kan
få en glad när man är ledsen. Du är så himla söt och jag är så j-vla glad att vi åkte till den där bondgården den sommaren. För där fanns du , sötaste kattungen jag någonsin sett :). Visst du kanske är den mest iq-befriade katten jag vet men jag älskar dej otroligt mycket ändå. Du är den jag alltid kommer älska mest eftersom du alltid funnits där så jag haft nån att krama och pussa och bli tröstad av. Jag tror jag aldrig blivit sur på dig, inte allvarligt, och vi har haft våra stunder vi bråkat ( sant) . Tex när du märkte att Tigern låg i min säng och jag klappade på han, så gosade du inte med mej på flera timmar . Jag fattar inte varför du började gilla mig så mycket och ingen annan, visst du gosar med andra också, men det är bara jag som får bära dig på vissa sätt, eller ibland överhuvudtaget. Älskar dig sjukt mycket, du är min
bäbis och kommer alltid vara min bäbis, kommer aldrig glömma dig, och den dagen du dör, vilket jag hoppas är aldrig, kommer jag gråta tills jag dör, kan inte leva utan dej min tjockis, du är min lilla mulle. vet inte hur många smeknamn jag har på dig, men det är många. Kommer sakna dej skitmycket när jag flyttar men jag kommer och hälsar på, så ofta jag kan , jag lovar !, Och Tussen, min lilla sessa (prinssessa, vet att han är en kille) du kommer alltid ha den största delen i mitt hjärta <3 Älskar dig ! / Din Ida




Kommentarer
Postat av: antonsdotter

aaw, vilken kärlek du ger till din katt. han är lyckligt lottad han :)

själv är jag allergisk mot pälsdjur.. >_<

men annars skulle jag vilja ha en katt <3

visst - det finns katter utan päls, men det är inget man föredrar. men det går att köpa katter med päls som man inte kan vara allergisk mot. men de kostar flera tusen och man får vänta ca. två år för att få den..

2008-06-25 @ 01:18:48
URL: http://antonsdotter.blogg.se/
Postat av: antonsdotter

aww, själv har jag inget djur som jag kan ge kärlek till, bara min pöjk, men det går ju lika bra det :D

ahaa, vad tråkigt. det är jättejobbigt.. jag är allergisk mot alla pälsdjur, och det är de som är keligast, vilket jag älskar xD

2008-06-25 @ 14:22:03
URL: http://antonsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

gulligt..men asså, du pratar om en katt.. tror du att han kan läsa det där? :P

2008-07-01 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0