Krossa!

Ja, nu ska jag berätta om i lördags när jag och Tove var hos pappa. Det var roligt.
Vi satt och spelade Vem vill bli miljonär? . Själv var man ju bäst eftersom man hela tiden åkte ut
på 2000-gränsen . Well played Ida, utan att använda Tex, ring en vän eller 50/50. Pappa och Tove kom till över 10 000, fast dem använde hjälpmedel. Sen när vi kört några gånger och ingen vunnit ( alltså kommit upp till 3 milj eller var det är) så säger pappa (helt seriös också):

- När jag kommer tillbaka så ska vi KROSSA DEN J-VLA MASKINJÄVELN! (helt sur och trött på att förlora)

Trodde jag skulle dö av skratt ! haha, det visar ju hur bra humor jag har . :)


xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Ja visst är den! :D



Haha, kul spel!

2008-06-24 @ 14:03:44
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0