Inte bra

Jag känner att det är mer och mer saker som får mig att bli deprimerad, det kan vara små saker för andra, men inte för mig. Tex jag bråkar med min bästis , Killar jag har gillat eller börjar gilla skaffar tjej eller struntar totalt i en. Att jag ska flytta till pappa ( det är bra) men kommer sakna mamma,Tove,Jenny,Tigern,Mysan,Mike, Lillan och min älskling Tussen, för jag fick inte ta med han för pappa är alergisk mot katter :(!
Det känns ändå väldigt bra att flytta till pappa för han bor själv och kan säkert behöva lite sällskap. Plus att jag kan starta om på nytt där, börjar ju gymnasiet till hösten. Jag kanske behöver fokusera lite mer på mig själv också. Inte bli helt ego, men ja ni fattar.


xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: Tove Hansen

TOTTE?!

2008-06-25 @ 16:24:34
URL: http://tovehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0