Imorgon

Ja nu så, imorrn ska jag och pappa åka till ikea och köpa möbler :D , Fett kul för jag får bestämma vad jag vill ha i mitt rum, det har väl knappast hänt förut så ;) . Så idag blir det ta det lungt, kanske göra nåt åt min otroooooligt fula hy och mitt äckliga hår, så det blir in i duschen och sen.. ansiktsmask eller whatever. Jag har så ful hy ! Jag brukar inte ha smink så ofta men jag har ful hy ändå, vet att det inte bara beror på det. men usch. Aja, sen ska jag iallafall gå ner till pappa vid 6-7 tiden nånting och så spenderar jag natten där, jag lär få sova själv i hans säng och han sover i soffan ( visst är jag gullig) ;) haha. Men jag öhm.. sträcker ut mej mycket när jag sover. så om ni ska sova bredvid mig, säg inte att jag inte varnat er :D haha. Kan också hända att jag ligger och kramas ;p. Aja nu ska jag gå och äta min allt så onyttiga vaniljglass med chokladkross i . muummm. Kanske inte hela, för jag har faktiskt ätit en hel idag redan :P. Aja nu ska jag hämta min glass så bye bye .


Btw, känner mig väldigt smart. Igår trodde jag kontakten var i till min laddare, så jag laddade min mobil ( trodde jag ) men nu visade det sig att kontakten inte satt i, så nu måste jag ladda min halft döda mobil nu istället :P


xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: antonsdotter

aha, klementiner är godare ^^

men sen är jag allergisk mot äpple, päron, kiwi, morot och skit mkt annat... blää!



oou, köpa möbler :D jag ska också göra det med mitt rum hos min mamma - slänga och sälja allt skit och köpa möbler nu innan jag åker till slovenien. och hos min pappa ska han "anställa sin tjej" som ska komma och sälja och slänga allt skit och köpa nytt och ny tapet och allt. sen när jag kommer tillbaka från sverige har jag två nya rum :D som i extreme makover fast i sina rum xD

2008-06-25 @ 15:10:07
URL: http://antonsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0