tjuu

Hejsan nu var det längesen jag skrev, troligen inte många som läser detta men iallafall ;D. Haha igår var jag uppe till klockan halv 5 på natten eller morgonen eller vad man nu säger. Jag och Matilda skulle nämligen gå ut och gå eller nått och titta efter tromber xD haha. Det tydligen kommer sånt här i Väsby osv nu ;o, scary scary. Aja, så jag kunde iallafall inte sova när jag tänkte på det, och kunde inte heller koncentrera mig när jag skulle läsa, för det fan spökar i mitt rum, eller inte men vi kan låtsas för det låter som nån går runt utanför och ibland inne i rummet . Plus att dörren åkte upp när jag stängde till den. :o, Så har jag också tagit en bild, vid typ 12-1 på natten när jag låg i min säng, och drog bort lite försnabbt. men det såg iallefall ut som nån låg bredvid och skratta, kan lägga upp bilden btw. Man ser bättre på mobilen men iallafall. Och juste en sak till imorrn ska vi åka ålandsbåt ;) haha fett skoj, jag och tove kommer runna runt lite själva palla hänga med pappa och bengan ;D, förresten är det nån som vet nåra bra låtar? isf skriv




xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: Tove Hansen

ellerhur. palla Bengan á la sengångarshit ;D

2008-07-02 @ 15:28:06
URL: http://tovehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0