Tjululu

Tjena mittbena, har inte skrivit på länge, kanske för att min blogg i stort sett suger ;) och att jag och mimmi ska starta en ny blogg tsm, har fortfarande kvar den hära men ;) jaja. Nu ska jag berätta vad som har hänt. Vi var på Ålandsbåten i Torsdags, jag och tove somnade 1 på natten och skulle upp 5, skitkul jag är typ världens tröttaste på morgonen, aja iaf så drog vi mot station vid halv sex nånting och köpte remsa typ. sen åkte vi tåg dit och sen gick vi till båten. Det var jääävligt tråkigt på båten, iaf på vägen dit, bara på slutet som vi träffade några killar. aja sen på fredagkväll ( nu hoppar jag över torsdagkväll o fredag dag för dt hände typ inget) Aja, iaf så var jag med mimmi, och vi åkte till stan och lalla runt i kungsträdgården och STUREPLAN! HAHAHAHA. nej.
sen åkte vi hem och på tåget bestämde vi oss för att jag skulle sova hos mimmi för att vi skulle åka till märsta dagen efter och grilla osv med några ;) ( hennes familj var me) det var alltså mest vuxna, eller bara typ. A iaf sov jag där och det var på tåget vi kom på att vi skulle starta blogg btw. så när vi kom hem tänkte vi ut namn osv och så spelade vi in en video till bloggen, som ALDRIG AAAALDRIG kommer visas för resten på denna jord, bara mig och mimmi, för att jag skulle snacka som en Brat, och det låter INTE som en brat kan jag bara tala om här och nu! haha pinsam som fan är den!
Aja iaf, dagen efter gick vi upp vid 11 och klädde på oss , sminkade oss osv, tog lite egopics med kameran sen åkte vi mot märsta,vi stannade på macken i väsby och så såg jag att det var en spindel på mimmis fönster på utsidan, hon fick panik. och så öppna Therese dörren och hon fick panik och bara skrek :P haha så söööt mimmi :D! Love u
aja sen vidare till märsta, vi kom dit hälsade på allt folk, först var det tråkigt så jag och mimmi drog in och titta på film, sen var det en liten diva, aa mimmi vet vem jag menar för vi båda störde oss på henne, ta dej unge! aja- sen skulle vi köra lekar . man satt fast i typ resårband elr va det heter.. bungyjump band.. ni fattar? så skulle man ta sig fram till ett bord och dricka upp sin dricka snabbast. man körde två åt gången, en från ett varsit lag. sen en annan lek var att man skulle ha en galje mellan benen , och ha en som ratt , hålla fast en krona i ögat och gå fram och säga brumbrum, jag fick blåmärken!
sen körde vi också brännboll. MITT LAG VAAANNN! NUMMER 2 ÄGER ;D HAHA
sen på kvällen åt vi och hade det mys, alla vuxna badade typ ;P haha inte jag och mimmi, usch, fan kallt ju!
sen hade jag och mimmi låååånga diskutioner med alla vuxna typ, en i taget.. roligt men jobbigt att stå o lyssna hela tiden:P
aja, sen började vi berätta skämt för varandra , jag  mimmi magnus och Hagis (haggis som jag och mimmi säger)
magnus var skönast! så här sa han :
om du ser två nigresser ( jag och mimmi börjar flabba direkt) .. jaja lugna ner er nu..som är feta ( asgarv igen)
är det då fel att kalla dem bruna bönor med fläsk? ( asg asg asg asg, som aldrig tog slut! )
magnus : men den är ju ändå inte så elak för bönor är ju något bra ju
och då börja vi garva ännu mera.
hahaha .
hände mycket mera, som jag inte orkar skriva, och som jag kanske inte ska skriva ( mimmi fattar vad jag menar;) )
aja hare gött !

puss o kram ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0