04.25

klockan är mycket, jag är inte såå trött, har bara väldigt tråkigt. imorrn ska jag och tove upp klockan 9 för att gå ut och sola, jag kommer vara vaken tills dess, det är ju bara 4 och en halv timme typ, så.. tvekar iaf på att tove kommer vara vaken då men men . får väl hälla vatten över henne då. fast då kommer hon jaga mig runt halva huset tills hon får tag i mig då hon troligen kommer spöa skiten ur mej haha :P. Fick ett sms av en sur en, ursäkta mej då att jag har tråkigt på natten och om du inte vill vakna av sms , SÄTT PÅ LJUDLÖST DÅÅÅÅ?????, ursäkta men det kan ju inte vara så svårt. tvekar på om jag vill prata med dej mer, ;o inte för att det var du som skrev utan din MAMMA?, men nej.. :s
Idag fick jag sms av en kille som jag inte pratat med på ett tag, får hjärtsnörp när jag tänker på människan seriöst (A) haha! det där lät konstigt men kan inte förklara ^^ inte kär? har inte träffat han så, .. nej tror inte det.. eller? ;o
omtyckt är han ju iaf av mej ;o.. cheezees, vill bara va me han :D hihi . fast.. det kanske aldrig händer :/ jag menar, jag?
aja nu ska jag gå och titta lite på hey baberiba och dricka lite saft hare gött o sov sött alla ;) haha ^^ eller godmorgon eller när du nu läser detta om det nu är nån som läser ;) hihi



XOXO ida

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Tjatjaa! Jag har nu uppdaterat min blogg, som jag hoppas att du följt sedan du kommenterade! (;

2008-08-20 @ 01:12:12
URL: http://saabiina.bloggspace.se
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hejhej! Nu har jag ännu en frågestund på min blogg, så om du kommer på någon liten fråga du skulle vilja ha svar på, så kika gärna in och skriv ner den (:

Tipsa gärna andra om frågestunden också!



Kram

2008-08-21 @ 18:35:39
URL: http://saabiina.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0